Myyys

Livet är härligt! Just nu ligger vi alla tre i soffan och myser efter en stund på LC-fältet. Jag och Tifla fick springa tillsammans och Zaza fick springa ensam. Oj, vad Zaza låter när hon ska springa där ligger man i lä fast jag försöker så gott jag kan. Är faktiskt ganska duktig jag också på att göra mig hörd.

En stund efter att vi kommit hem från fältet så kom det en massa tvåbeningar. Det var tydligen min mattes syster och några av hennes barn. De var lite läskiga de som var små. Den stora har jag träffat flera gånger innan, det är hon som heter Felicia och brukar vara hos oss ibland. Hon ska snart vara hos oss igen har jag förstått.
Sedan jag skrev förra gången har vi varit på ett fält med en massa hundar igen. Jag fick springa två lopp det första med en tant och det andra med en ung tjej. Jag ÄLSKAR att springa!!! Den här gången följde en tvåbening som hetr Gabriella med, det är tydligen mattes dotter. Vad mysigt vi hade det tillsammans jag, Tifla, Gabriella och matte. Min gammelmatte och flera andra röda busar var också där, en fantastisk dag. Hoppas det blir många sådana och snart. Matte är alltid lycklig när hon är med mig :-) men jag tror hon var ännu lyckligare denna gång vi fick en sådan där blå/gul rosett igen, det betyder tydligen att man fått något som heter cert. Förstår inte varför det ska vara så särskilt. Jag har redan flera sådana av olika sorter, så det så!
Nej nu ska jag sova en stund. Jäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0