Lek?!

Fattar inte husse och matte att de ska ägna sig åt mig när de kommer hem efter att ha varit borta på dagen?! I kväll har de sprungit omkring som yra höns båda två. Vet inte vad de sysslat med. Husse var i rummet med våran stora säng, ja den som husse och matte får låna av oss fyrbeningar för att vi är så snälla och sover snällt i köket. Där höll han på och stökade på, plockade och torkade och jag vet inte allt. Och jag jag fick bara titta på jag. Försökte på alla möjliga sätt göra mig synlig men lyckades jag, nej då han bara fortsatte. Matte då, yippie, hon plockar upp en leksak från golvet. NU ÄNTLIGEN, bus, bus, bus!!! Men vänta nu vart tog leksaken vägen? Hallå matte, vad gör du? Jaha, hämtar en annan leksak, ok. Helt ok, men STOPP!!! Nu försvann den också, vad ÄR detta? Leksakerna hamnar i vår leksakshink i hallen. Jaha, hon vill att jag ska hämta dem till henne, hon vill bara se om jag fattar. Haha, klart jag gör. Jag hämtar leksaker till matte från hinken i hallen. Men, konstigt, hon lägger bara tillbaka dem, det var en konstig lek! Suck, jaja det var inte så kul, får väl hitta på något annat då.

Nåja, en liten promenad blev det i alla fall så nu är det god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0