Var e hon!? Var e hon?!

 

Var har ni gömt henne? Jag känner att hon är här någonstans! Min tjej luktar sååååååå gott jag dööööör! Jag tänker inte berätta för er vad jag vill göra med henne för då censurerar väl min sekreterare det, läs matte. Matte har inte varit snäll sista dagarna, och inte husse heller för den delen. Man kan nästan säga att de rent av varit dumma! Det är så fruktansvärt synd om mig, ja verkligen fruktansvärt synd om mig! Det är så synd om mig så ni kan aldrig det ana! Det har aldrig varit så synd om någon hund som det är om mig nu. Det är jag alldeles säker på.

 

Ja alltså jag kanske ska berätta varför. Min tjej luktar så gott och hon är också jättekär i mig. Men får jag komma i närheten av henne? Nä, då är husse och matte där som ett skott. Vi får inte ens vara i samma rum. Ja nu har t o m matte rymt med min tjej. Hörde ni det, matte har rymt med min tjej, kan ni fatta vad man får stå ut med. Kvar hemma är bara husse och tråkiga tanten.

 

När kommer hon hem? Var är hon?????????

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0